Назад Назад

Порадник

Порадник
бачити все

Інструкції

Інструкції
бачити все

FAQ - часті питання

FAQ - часті питання
бачити все

Технічна підтримка

Інформація для покупців

 

 

 

Способи оплати товару

 Оплата готівкою

Товар оплачується готівкою тільки в національній валюті.

Оплата картками Visa і MasterCard

Оплата здійснюється картками Visa і MasterCard будь-якого банку без комісії таким чином: при оформленні замовлення на сайті Вам буде запропоновано зробити вибір способу оплати. У графі «Оплата» потрібно вибрати пункт «Сплатити банківською картою на сайті». Після цього Ви будете переадресовані на сторінку системи безпечних платежів. Наявність паспорта платника є єдиною умовою при отриманні замовлення.

 

Безготівкова оплата

Для оплати товарів по безготівковому розрахунку Вам необхідно при оформленні замовлення вибрати пункт «Отримати рахунок на оплату», після чого заповнити рекомендовані поля. Вам на електронну пошту буде надіслано рахунок-фактуру. Зверніть увагу, що юридичні особи можуть отримати товар тільки за довіреністю. У разі отримання товару ФОП, довіреність потрібна, якщо його забиратиме співробітник ФОП, а не сам підприємець. При оформленні замовлення юридичній та фізичній особі-підприємцю необхідно надати такі документи: свідоцтво про реєстрацію, свідоцтво платника ПДВ (якщо є), свідоцтво платника єдиного податку (якщо є). Замовлення відвантажується після зарахування коштів.

 Інші можливості придбання товарів

Розстрочка від банків партнерів. Кредит від банків партнерів. 

 

 

Гарантія та сервіс

Усі товари на нашому сайті є сертифікованими на території України та можуть обслуговуватися по гарантії виробника в авторизованих сервісних центрах.

Умови гарантії

Гарантійний термін на певний товар встановлюється фірмою-виробником. Підставою для проведення ремонту на гарантійній основі є правильно заповнений, без виправлень, гарантійний талон виробника, а також документи, що підтверджують факт покупки.

Вимоги до заповнення гарантійного талону:

  • чітко та правильно вказана модель товару та серійний номер;
  • вказана дата продажу;
  • наявна печатка магазину, в якому була здійснена покупка;
  • підпис покупця;

Гарантійний талон повинен містити термін гарантії і його необхідно зберігати до завершення терміну, зазначеного в талоні. Ремонт на гарантійній основі проводиться лише в уповноважених виробником сервісних центрах. Їхні адреси та телефони вказані у гарантійному талоні (додаткову інформацію можна знайти на сайті виробника).

Відмова у гарантійному обслуговуванні

Причини відмови у проведенні ремонту на гарантійній основі:

  • неправильно заповнений гарантійний талон;
  • порушення правил експлуатації;
  • ремонт виробів неуповноваженим виробником сервісним центром;
  • виріб, який призначений для особистих чи побутових потреб, використовувався у виробничій сфері або такій, що не відповідає його прямому призначенню;
  • внесення змін у конструкцію виробу, якщо це не зазначено в посібнику з його використання;
  • наявність всередині виробу сторонніх предметів;
  • механічні та інші пошкодження, викликані дією зовнішніх факторів;
  • пошкодження, причиною яких стала експлуатація неоригінальних витратних матеріалів, адаптерів і запчастин, не передбачених виробником.

Гарантія не розповсюджується на витратні матеріали (компоненти, які потребують періодичної заміни під час експлуатації виробу). Перелік таких деталей та їх ресурс вказаний у посібнику користувача для кожної конкретної моделі. Також в інших випадках, передбачених законодавством України та/або гарантійним талоном на відповідний товар.

 

 

Доставка товару

Самовивіз

Ви можете безкоштовно отримати своє замовлення на нашому складі. Товар на Ваше замовлення буде готовий до видачі впродовж чотирьох годин, після узгодження оператором та за умови наявності достатньої кількості товару.

Самовивіз з відділень «Нова пошта», «Міст Експрес», «Делівері»

Ви можете отримати своє замовлення в одному з відділень транспортних компаній «Міст Експрес» або «Делівері» або кур'єрська доставка на адоесу. Графіки роботи відділень і адреси Ви знайдете на сайтах meest-express.com.uadelivery-auto.com  Доставка  безкоштовна. Час доставки займає від 1 до 4 робочих днів з моменту відвантаження.

При отримані необхідно оглянути виріб на предмет механічних пошкоджень. При виявленні таких потрібно скласти акт про пошкодження. При отримані без огляду претензій по механічних пошкодженнях не приймаються.

Адресна доставка

Адресна доставка згідно тарифів обраної вами транспортної компанії. Час доставки займає від 1 до 3 робочих днів з моменту відвантаження.

При отримані необхідно оглянути виріб на предмет механічних пошкоджень. При виявленні таких потрібно скласти акт про пошкодження. При отримані без огляду претензій по механічних пошкодженнях не приймаються.

 

 

Розстрочка і кредит
 

Миттєва розстрочка від ПриватБанку

Що таке «Миттєва розстрочка»?

Це сервіс, за допомогою якого Ви можете купувати та розраховуватися за послуги від 300 грн, оплачуючи не всю їхню вартість, а лише частину – до 24 платежів!

           Миттєва розстрочка доступна власникам:

  • картки «Універсальна»;
  • картки «Універсальна Gold»;
  • елітних карт для VIP-клієнтів (Platinum, Infinite, World Signia/Elite).

Дізнайтеся саме зараз доступну суму ліміту за допомогою сервісу – надішліть SMS на номер 10060 із текстом chast.

Переваги «Миттєвої розстрочки»:

  • Вигідні умови – щомісячна комісія 2,9% від вартості покупки;
  • Економія часу – оформлення купівлі за 30 секунд;
  • Простота оформлення – договором є чек з усіма необхідними реквізитами (не потрібно жодних документів: довідки про доходи, ІПН, паспорт);
  • Зручне погашення – вносити платежі на карту можна без відвідування банку;

Оплата частинами від ПриватБанку

Це найпростіший та найшвидший спосіб кредитування. Все що вам потрібно для оформлення «Оплати частинами» це кредитна карта Приватбанку («Універсальна» або «Gold»), а також елітні карти для VIP-клієнтів (Platinum, Infinite, World Signia / Elite).

В момент оформлення замовлення на сайті з Вашого кредитного ліміту картки списується тільки перший платіж, всі наступні — тим же числом в наступних місяцях до повного погашення суми товару.

Переваги

  • Для оформлення не потрібен паспорт та ідентифікаційний код;
  • Немає необхідності відвідувати банк, вся процедура оформлення проходить на сайті інтернет-магазину NORTBERG Скористатися «Оплата частинами» так само просто, як оплатити покупку кредитною карткою по терміналу в магазині;
  • Щомісячну суму платежу за придбання, зручно вносити на картку через Приват 24, термінали самообслуговування або в будь-якому з відділень Приватбанку;
  • Ви також можете погасити кредит достроково, самостійно через свій Приват24 або звернутися у Банк.

 

 

Повернення товару

Повернення товару належної якості протягом 14 днів Повернення товару здійснюється відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».

У період 14 днів, не враховуючи дня покупки, можна оформити повернення товару за умов:

  • товар не був у експлуатації;
  • збережені всі пломби та ярлики;
  • цілісність комплекту та упаковки не порушена;
  • збережений гарантійний талон і документ, який підтверджує оплату.

 

Для швидкої обробки повернення просимо вас звернутись у відділ сервісу за адресою service@nortberg.com.ua та оформити повернення.

Відправити повернення можна транспортною компанією Міст Експрес.

Для повернення товару Новою Поштою необхідно відправити товар за реквізитами:


Одержувач: ФОП Козак К.В. (098) 813-30-68

Доставка: Склад-склад

Адреса: м Тернопіль, вул. Гайова 64 відділення Міст Експрес №20

Послуги "Зворотна доставка" і "Післяплата" необхідно скасувати

Оплата доставки — коштом відправника

 

Чому
NORTBERG?

  • Інформація для покупців
    Швидка
    та безпечна доставка
  • Інформація для покупців
    Продукт
    безпосередньо від виробника
  • Інформація для покупців
    Гарантія
    якості
  • Інформація для покупців
    Гарантійний
    та післягарантійний сервіс

Сторінка використовує файли Cookies